Thursday, February 2, 2012

Bakat Seni..............

Kamila dah pandai baca ABC....bukan hafal tau...dia memang kenal huruf....nombor plak...aku sempat ajar 1-10 je....tapi tiap kali suruh kira...no 10 mesti dia tertinggal....dan pandai baca doa mkn, beristifar,  dan terkini  dah pandai melukis.......lukisan pertama dia ade la....muka aku.....tgk gambar kat bawah....amacam cantik x lukisan kamila....sebijik kan macam muka aku....baik korang ckp sama...kalau x nanti anak aku kecik ati....bila dia kecik ati....dia kaan merajuk...bila dia merajuk...aku la mangsa nye yg kena pujuk....so pls yee...hargai la karya kamila ni........aku tanya dia pasal gambar ni....mana spek aku...dia jawap " spek baba tu ilang"..............


1 comment:

Azlina Nasrudin said...

memang sama cam muka faiz la..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...