Thursday, January 19, 2012

Seorang Remaja Terbunuh Apabila Jatuh dr Lori yg Bergerak.

Amacam gempak kan tajuk entry aku kali ni.....ni aku nak citer pasal kejadian yg aku temui minggu lepas.  Mase ni aku nak ke Hospital Ampang...nak melawat maklong aku yg uzur...so on d way ke sana aku ikut laluan NKVE....lepas je tol Subang ....aku nampak sebuah lori Kementerian kesihatan yg kat belakang nye ade 2org yg duduk santai ..rilek2 mcm lepak kat komplek ....padahal lori tu sedang bergerak.....

Yg buat aku angin ...salah seorang budak yg berbaju merah tu sgt kerek yg kurang ajar.....kenapa?..haa ni aku nak citer.....ade sebuah kereta tu dimana pemandu nye cube menegur tindakan budak bangang tu duk berdiri dan bergayut kat belakang lori tu.....sedihnye ...budak tu sambil senyum2....buat kerek sambil menunjukan isyarat berlagak dan meminta duit(aku x pasti motif budak ni)....

Lepas tgk aksi budak tu....serius..... aku sgt2 berharap yg budak tu jatuh dr lori tu ...moga kereta belakang lenyek dia terputus dua.....otak bersepai sampai x mampu utk di kutip....kaki ngan tangan terpelanting masuk longkang..........aku kejam? terpulang la korang nak kata ape pun.... .....aku tau ..x baik mendoakan kecelakaan pd org lain...tapi tindakan budak tu sgt2 menyakitkan hati....tak kena , tak jatuh  bole la ko gelak ...kalau dah meniarap bawah kete....senyum kemana ....gelak ko pun kemana.....


2 comments:

Bo the Nerd said...

Title yang camni tarik orang utk baca bro..hehe

MfaizH said...

heheheh..bukan niat aku nak buat gempak ...tp sakit ati wey....ko kalau ade kat situ pun ko rase cam nak lempang je budak ni......ni kira kes sama mcm mat rempit yg lumba haram pastu accident mati....sori beb...kalau aku jumpa ..aku memang x tolong p[unya.....sebab mereka yg sendiri nak tempah maut......

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...