Monday, February 27, 2012

Benda2 macam ni Memang setaraf setan punya mengoda

Walaupun aku dah tak aktif dlm photography lg...aku masih berkamera tapi dgn family2 je la...lepas aku letgo semua set Nikon aku....skrang aku berkepit ngan Canon G12.......walaupun camera ni compact je...tapi sifat2 yg ade dlm G12 ni dah cukup utk aku mengubat rindu dlm berfotografi.

Dan baru jap tadi....member aku sudah bubuh racun dalam kepala hotak aku....cilake betul...aku perasan status fb dia ...duk up citer G1X..kejap2 G1X.....so tergerak hati aku nak google....rupanye Canon nak keluar compact baru punya...lagi power punya.....mamat ni sejak dulu aku kenal sampai la skrang ...kerja nye suke membakar dan meracun kawan......brengset betul. So......dgn bengang dah hati panas nye...aku memperkenalkan ................Canon G1X.....akan berada di pasaran tak lama lagi.....

G1X.........korang tgk la bertapa mantap nye.....
Macam transfomer pun iye jugak.......

Padat dan Mengiurkan 


PowerShot G1 X – key features:

  • Large 14.3 MP CMOS, DIGIC 5, HS System
  • Compact 4x zoom; Intelligent IS
  • 7.5 cm (3.0") vari-angle LCD; OVF
  • Full Manual, RAW, DPP
  • Full HD, HDMI
  • High-speed Burst HQ
  • Smart Auto
  • Extensive accessories
  • HDR mode and ND filter
  • Optional 40m waterproof case


Sumber Info : Dpreview 

Cum

2 comments:

Bo the Nerd said...

Nasib baik aku belum beli lagi G12 tu. Thanks Faiz.

MfaizH said...

aiseymen..kalau ko sambar ini barang....jeles la akku nanti...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...