Tuesday, December 21, 2010

Nak menaip....tapi xde mood....

Assalammualaikum,
Poning palo den, selsema ni kejap ade kejap ilang, idung aku dah berair macam paip bocor, minggu lepas n minggu ni lain macam skit, aku bz menguruskan hal rumah,

Ibu aku kurang sihat, doc sahkan ibu aku kena sakit Tiroid....ape tu Tiroid....sila la Sila Baca Sendiri yee> So doc pun buat beberapa ujian dan telah mengesahkan memang la TIROID puncanye, penyelesaian nye adelah kasi ubat yg berkenaan ngan sakit ni.....tapi kesan nye....plalelet darah ibu aku akan berkurangan ..dan ini akan mendedahkan ibu aku pada virus...so senangla kena demam n sebagainye....

Skrang dah 5hari ibu aku kat DEMC ....di pantau oleh Doc Pakar, sian dia penat duk hospital, Dia nak balik tapi aku x bagi....better ikut ckp doc...senang nak pantau demamnye....kang umah ni kang serabut...ngan asap rokok abah aku....anak aku buat bising...kang bertambah tekanan tinggi tekanan darah dia....

Moga ibu cepat sembuh..dan sihat seperti biasa...Ait sayang ibu.....lepas kuar hospital nanti ait belanja Aiskrim EarthQuake......baik punya.....

p/s...punya la malas nak menaip ...sedar2 dah 4 perenggan aku taip.....

p/s2: dalam sibuk2 aku ulang alik ke DEMC....sempat aku curi masak layan Hantu Kak Limah balik Rumah ngan wife aku....nanti aku kasi review......

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...