Friday, December 10, 2010

KUrang Ajar....pagi2 dah cabul aku..........

Assalammualaikum & salam 1Malaya....
Waduh2, pagi lagi ati aku dah agak kepanasan, dimulakan dgn bismillah...aku pun bukak FB aku. Aku tergamam sambil terkemut....FB aku kena Hack....adoi ape ke hey mereka hack FB aku....bukan nye best pun..

So terpakse la aku kena buat "Verification" utk memastikan aku lah pemilik Mutlak FB aku tu....siap kena tukar password...elok la jugak ...ade ciri2 keselamatan......kalau kena hack lagi ....mau aku p tampar si Mark Zuckerberg tu......baru dia ade akai skit.....duit byk kasi upgrade la ciri keselamatan pengguna FB...

Lagi satu yg meng"hack" FB aku tu dr Mexico, ish kalau aku jumpa makluk ni...memang aku sumbat bontot dia ngan tortilla bread beserta jalapeno diperasakan dgn tomato salsa.....baru la tebal bontot dia......yang bertambah angin nye aku.,..dia hack guna telefon bimbit je.....kurang asam punya terer.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...