Monday, January 9, 2012

CuitSkit : Dinner @ Murni Discovery .............lagi

Jumaat lepas(30Dec2011) ...ibu aku ajak dinner kat Murni Discovery utk kesekian kali nye....so lepas margrib...kami semua berangkat ke lokasi yg telah di sasarkan......sampai je....alhamdulillah aku dpt parking VIP depan kedai....baik punya.....pastu meja plak ...dpt yg kat luar...lapang skit ...takde la org duk langgar siku ngan tongkat aku.....i tak suke tau..........baru duk  x sampai 5minit...waiter dah bersungguh nak amik order....aku ckp....lek lu..........kasi la mase skit...menu list skit punya byk....lepas semua selesai menelaah menu...order pun d buat....ade beberapa hidangan ulangan yg d order...dan ade juga hidangan baru yg kami order......service...tetap macam dulu gak....cepat...sgt2 la bagus...i like bab ni.....so ni yg kami order

Time ni x ramai sgt.........

I love u too

Watermelon Special

Kedondong Plum...............rase nye kurang kick.......

Poison..........ade bran ?......nampak 2 btg hijau kat atas tu......Cili Api woi.............air ni sedap gak....menyegarkan....tapi aku tak usik cili tu.........takde keje nak cr penyakit.....

Chicken Chop

Carbonara 

Nasi Goreng Chicken Chop.....sedap tapi lama2 rase muak plak.....

Roti Hawaii

Chicken Napolean...........sedap bila panas2........bila dah sejuk rase muak ....

Roti Hawaii yg telah d karate......

Mee Sup ni sgt sedap........sempat aku paw skit order adik aku ni...........

Chicken Napoleon yg telah d sembelih.....ade sosej, ham. cheese.....
Nasi Goreng Seafood


Kamila ni....semua air org dia nak rase..........

Muka kecewa sebab masih tak dbenarkkan utk order makanan............

Sori...........aku tak goyang walaupun dibuat dia buat muka kesian camni..................

reaksi gumbira lepas aku g tau..........lepas ni sesi kopek plak..............

tak berapa nak abis sgt ............tak  tau la sebab ape..........

harganye masih bole d terima ....................

Alhamdulillah semua selesai.....kenyang dah gumbira........cume time makan tu ade sorang apek ni ....memang cilake  punya biadap..........dekat ngan meja kami ade sinki........apek ni bole bantai buang hingus kat situ kaw2 punya kuat plak bunyi nye......nasib baik dah nak settle makan....kalau mula2 tadi ..serius x lalu beb.............takde sivik punya apek......toilet kan ade ...ape salah buat kat dlm toilet.....ni la jenis manusia yg suke buat kotor kat tempat makan...........

Komen aku pasal hidangan kali ni.......mula2 dtg dulu memang rase perhhh best....utk kali kedua ni ...aku rase macam biasa2 je restoran ni ....xde menu yg betul2 bole buat aku kata... WOWWWWWW.......ape pun aku memang recommend tempat ni sebagai salah satu lokasi makan yg sesuai utk seisi keluarga..........

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...