Thursday, April 12, 2012

GULAM MEE.............mari mari mariiiiiii

Ok rase ramai antara korang yg dah tau tempat ni.....dan ramai jugak yg tak tau rasenye....Gulam Mee or Mee Gulam....mana2 sebut pun ...tempat nye itu jugak....1st time aku sampai sini mase aku lepak2 ngan geng Photography dahulu kala......skrang ni kalau aku dtg pun aku dtg ngan family ...dan kekadang ngan geng2 saki baki photography tu...heheheh masing2 sibuk ngan agenda tersendiri..........

Gulam Mee ni Restoran tu Beso gile....2 buah kedai corner lot sudah d sambar owner Gulam ni....d gabungkan ....ade tempat makan terbuka dan tertutup....konsep Gulam Mee ni selain ade stall signature dish nye iaitu Mee Gulam....byk lagi stall2 yg ade....antara nye...stall sup, nasi lemak, char kuew teaw, satay, tomyam , rojak dan byk lagi la....aku dah lupa la.....

Tempat ni memang padat bila lepas magrib...lebih padat bila menjelang tengah malam.....ramai yg suke berembun kat situ....pasal waktu operasinye plak...kalau x silap aku ...tenghari dah bukak.....sebab aku penah makan kat situ dlm kul 2ptg..tp time tu x banyak stall yg bukak..........biasanye start kul 6 baru byk stall bukak ...dan org pun start datang....

PERINGATAN.....kalau korang nak makan kat sini...Please ...di ulang Please...jgn datang Gulam Mee kalau perut korang lapar sgt...pasal servis nye agak perlahan...nak kata perlahan tu takde la sgt...cume org ramai gile makan kat sini...so kena ikut Q la...lain la kalau name korang Gulam...dan bole la dapat awal......Gulam Mee ni sesuai kalau nak g makan...sambil lepak2.....sambil borak ...makanan pun sampai satu persatu......syiok ooo sedar tak sedar.....berpinggan2 korang bedal...serius beb aku pennah kena......time nak bayar je baru aku perasan.....aku dah bedal char kuew teow, nasi lemak, satay, nasi goreng cina lagi......gila Jin aku lapar.....

Lokasi ni nak citer pun aku tak berapa nak reti ...tapi biasa aku kalau g sana aku masuk NKVE ...pastu EXIT Kota Damansara.......ok jalan nye camni.....ahhhhhhhh malas la aku nak citer....nanti aku kasi peta.....layan gambar plakkkkk


2 buah kedai kiri dan kanan...sori angel x best...gua malas nak jalan2.....

mamat kecik ni....order susu satu...................

Mee Sup...serius sedap

sup nye very flavourful.......

The Famous Mee Gulam

Satay ayam nye mantap...korang tgk la...isi ayam sahaja...tak main lemakk2 ngan kulit2.....RM0.70 secucuk.

Bukti kesedapan Sup kat Gulam Mee....sori Gulam tak bayar ape2 utk iklan ni.......


Peta Lokasi :


View Gulam Mee in a larger map

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...