Monday, February 14, 2011

Bapak gile lamenye aku x hupdate Blog

assalammualaikum
aku malas ke?aku sibuk ke?lame gile aku x hupdate blog ni....
sebenarnye aku xde idea nak bercerita....byk sangat yg aku pikir....bila byk pikir pala hotak jadi serabut....bila serabut sebabnye byk pikir.....aku dah mereng....huhuhuhuh

aku bz?yee jugak ...utk mereka yg tak tau ...atau yg tak amik tau .....aku nk ko tau gak.....hahaah aku pakse ni ....dah hampir sebulan aku ade buat biz kecilan2....nak cari duit sampingan utk beli samping....hehehe ok x susunan ayat aku?....ni la antara penyebab aku malas nak hupdate blog....

BLUEBERRY CHEESE TART.......................
kocik jo...memang utk one bite je....sebijik....sebijik...sebijik.......10ketul dah kena telan.

Formasi segi 6..........

leleh beb.......................
alhamdulillah sambutan sgt2 mengalak2(ayat ala2 Dr Rozmey bila org tanya pasal kutipan).....so sesapa nak order bole la dgn muka tak malu nye call la aku atau sms utk maklumat lanjut...0123881503....

Dah.....tiba2 aku ilang ingat nak taip lagi.....sambung esok sudeyyyyyy

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...