Thursday, February 17, 2011

Fak...Giler Punya Keje, Meliwat Tak Kena Tempat,Masa dan Mangsa........Takde Kemaluan Punya Apek....

Assalammualaikum n selamat PAgi Malaysia...

Pagi2 dah kasi gua rase ngilu2 manja...haram jadah punya manusia, Ni la akibatnye bila manusia dah hilang pertimbangan akal fikiran...tak kurang ke lubang nak liwat kat dunia ni....pelikla...sejak akhir2 ni...byk sgt kes meliwat....

kalau bukak je paper setiap hari mesti ade kes2 camni, kes rogol liwat, kes suke liwat, kes diliwat, dan terkini .....korang tgk la sendiri....tak mampu aku nak taip....geli dan memalukan....dunia dah akhir zaman....meliwat jadi satu trend plak skrang.....

tgk video ni atas risiko sendiri.....

2 comments:

hafiz said...

Subsidi utk rakyat Malaysia yg disalah guna oleh rakyat negara lain... siapa yang rugi...

MfH said...

aik cepatnye.....
siapa yg rugi?/?????? itu pun masih ade yg x sedar...

yg pasti aku try teknik yg apek ni amal kan..mana tau lebih byk minyak leh masuk......

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...