Tuesday, December 4, 2012

Durian Crepe Punya Hal...........


2-3 minggu ni aku tgk kat FB akan kegilaan segelintir umat berkaitan dgn Durian Crepe....sampai wall aku ni bau durian pasal byk sgt org update pasal Durian Crepe ni...nak dijadikan cerita, maka aku pun telah mendptkan Durian Crepe dr House of De Rez'qi......tanpa membuang masa....maka aku pun try.....masuk je Durian Crepe tu ke mulutku...sambil pejam mata aku cube mencari dimana kelazatan nye.....PANGGGGGGGGGG...terpukul betul aku....bagaikan dihempap durian gugur....

Kulitnye yg lembut dan licin menghasilkan satu texture yg mengasyikkan...kemudian rase kegebuan Cream yg d pukul sempurna mengambil alih utk mempersonakan taste bud aku....memang lazat dimkn time chill...mcm mkn aiskrim....finishingnye... Menjenguk pula kelibat rase durian yg pahit2 manis...memang "A" punya rase...kombinasi Rase dan Texture dr Durian Crepe ni sungguh mempersona.....berbaloi aku burpppp semalaman bau durian....mengikut kata Tukang Bikin ini Durian Crepe ni...diaa hanya memilih Durian yg terbaik sahaja utk customer ni......kpd kwn2 nak mencari or mengidam Durian Crepe....saya sgt rekomen ini worang....jgn tangan aku berapa harga, jangan tangan aku lokasi nak dpt kat mana..........sendiri klik House of De Rez'qi.....kasi tanya puas2.......aku akhiri entry ni dgn sekeping gambar utk kasi bakar korang nye selera....

Jemput Tengok..........

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...