Monday, January 10, 2011

Petak Parking Ajaib.........

Assalammualaikum n Selamat Petang.
Tarikh: 10 Jan 2011 Selasa
Waktu: Pagi tadi
Lokasi: Section 2....Depan 7Eleven n KfC section 2 Shah alam

Tak bleh blah....terkemut gua sejenak bila tgk aksi ni, sapa2 yg bermastautin kat section 2 shah alam atau yg selalu lepak sini  , confirm tau port parking.. Petak parking yg tak berapa petaknye....lokasi nye betul2 depan 7Eleven n membontotkan KFC. Petak tu sebenar nye sudah silap diukur oleh juruukur yg kayu....bila dah siap buat petak baru sedar salah saiz daaaa.....utk mengcovernye...diaorg kasi cat itam...disebabkan cat hitam yg dibeli tu cap ayam.....maka luntur la warna hitam dan tersembulla line kuning tu semula.....tu la kisah nye

Serius port ni memang biasa org parking, termasuk la gua...tapi biasa nnye org parking melintang kasi rapat kat divider kat situ ...kalau parking serong macam gambar kat atas tu ..terjojol la pungkoq kete nanti ....yg best nye...tak pernah gua bayangkan ade org yg terlebih pandai akan parking macam tu....mungkin dia berangan nak guna kete SMART ko...ala keto kocik letrik tu.

Gua pusing seround kawasan tu nak tgk sapa owner nye...tup2 dah hilang...macam tau2 je gua nak amik gambar dia....gua rase pemilik ni seorang nye yg Lurus Bendul....nasib baik xde lori beso yg lalu ...kalau tak ..mau tersagat skirting dia.....baru la jadi Myvi Naked...

Kata-Kata Hikmah: FAIL

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...