Wednesday, June 23, 2010

Ketam mengajar anaknye berjalan

assalammulaikum

pagi ni aku sarapan ngan wife aku(perkara yg jarang2 berlaku,sebab selalu dia kuar awal), dia x masuk opis ari ni pasal ade bengkel&meeting @Carlton Holiday Shah Alam,kami sarapan kat mamak section 11 shah alam , xyah sebut nama kedaila ye, siapa yg biasa lepak sec11 tau la lokasi sebenar.

Ngah baik punya menjamu selera, sampai la 2 org polis trafik moto beso. dgn selamba nye parking kat tempat letak kereta.Padahal parking moto x sampai pun 20 meter dr situ.Memang la time tu x byk kereta,tapi parking moto pun lengang je.Apela salah nye parking tempat yg sepatutnye.Besar sgt ke "Lesen" yg diorg ade.

Aku xde masalah ngan Polis mahukan mana2 penguatkuasa yg lain, cume kadang2 segelintir penguatkuasa ni menunjukan sifat "kurang bijak" dalam sesetengah perkara. Mcmana nak bagi contoh yg baik pada org awam.Kalau nak citer pengalaman aku berdepan ngan penguatkuasa ni mcm2 ragam ade....nanti la aku citer...

PICTURE OF THE DAY
Undang-undang dan Penguatkuasa..............nye

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...